×
به فروشگاه اینترنتـــــــی آجیل و خشکبار اعتماد خوش آمـــــدید
تــــــماس با‌ما ورود! ثبت نام

4
بهمن

فروشگاه آجیل و خشکبار اعتماد و سه عنصر موفقیت

موفقیت فروشگاه آجیل و خشکبار اعتماد از زمانی آغاز شد که مشتریان این فروشگاه از خرید خود احساس رضایت کردند.


موفقیت فروشگاه آجیل و خشکبار اعتماد از زمانی آغاز شد که مشتریان این فروشگاه از خرید خود احساس رضایت کردند.  این احساس رضایت از فروشگاه آجیل و خشکبار اعتماد آن چنان زیاد بود که مشتریان این فروشگاه استفاده از محصول های این فروشگاه را به سایر دوستان خود معرفی می کردند و اینک برندی به نام اعتماد در صنعت آجیل و خشکبار با سابقه ایی درخشان توانسته است هر سلیقه ایی را راضی نگاه دارد. درست در زمانی که مشتریان از فروشگاه آجیل و خشکبار اعتماد احساس رضایت کردند، موسسین این فروشگاه از رقبای خود پیشی گرفتند و با پیشتازی در بازار سهم بیشتری را نصیب خود کرده و توانستند سود بیشتری را از احساس رضایت مشتریان خود کسب کنند.

احساس رضایت مشتریان فروشگاه آجیل و خشکبار اعتماد از چه بود؟

شاید با خود فکر کنید احساس رضایت مشتریان از فروشگاه آجیل و خشکبار اعتماد به دلیل زیبایی ظاهری محصول ها بوده است و یا اینکه این فروشگاه جدیدترین محصول ها را در این حوزه عرضه می کرده است. به غیر ازدو دلیل گفته شده که در این فروشگاه مورد توجه بوده است، مورد سومی هم وجود داشت و آن این بود که این فروشگاه محصول هایی عرضه می کرد که در زندگی مشتریان کاربرد های فراوان داشت، در واقع محال است مشتری وارد فروشگاه آجیل و خشکبار اعتماد شود و نتواند آن چه که در مصرف محصول ها برای او کاربرد بیشتری دارد مانند؛ آلو را یافت نکند. بله، درست متوجه شدید، فروشگاه آجیل و خشکبار اعتماد توانسته است تمام نیاز های مشتریان خود را پاسخ دهد و به تقاضا های آنان توجه کند. در چنین حالتی مشتریان راضی با احساس رضایت خود به تبلیغ کننده ی برند اعتماد تبدیل شدند.

امروز برند اعتماد نمادی از زیبایی، جدید بودن، و کاربرد داشتن است، سه عنصری که توانستند فروشگاه آجیل و خشکبار اعتماد را با مشتریان عجین نمایند.

تهیه و تنظیم: تامین محتوا


دیدگاه
نام*
ایمیل*
نوشته های مرتبط

با ما همراه باشید(در اسنپ فود به ما بپیــــــــوندید!)

شماره تلفن: 5و55231551_021
etemadnuts@gmail.com

در تماس باشید!